Mires öff böyle hemsireleri hic sevmiyorum. Benim eski sağlik ocagimda ki hem doktor hem ebe benim ogluma sürekli kilolu ve kafasi büyük diyio duruyordu. Kafasinin büyük olmasi normal değilmiş, cocuk doktoruna götur diyordu. Kilolu oldugu icin bana az emzir diyordu 😑 bende salak gibi onun lafina uyup 3 -4 saatte bi emzirmeye başladim ve 2 haftada ogluk zayifladi resmen . Cocuk doktoruna gittim sonra. Bana cok kızdı. Neden cocugu aç biraktin diye. Kafasi da buyuk degil dedi. Zaten 4 kiloya yakın dogmuştu. Kafa çevresinin de biraz buyük olmasinda bi sorun yok dedi. Bende saglik ocagimi degiştirdim hemen. Şuan ki hemşireden doktordan cok memnunum. Illa 1 yaşında 10 kilo olmak zorunda degil canim. Doktorlar doğum kilosuna göre hesapliyor genelde. Bence sende saglik ocagini degistir. Ya da icin rahat etmek istiyorsa bi cocuk doktoruna götur.