Siblkrdg bol dut hoşafı kayısı hoşafı içtim . Aksam 5 den sonra hiç bişi yemedim . Balık , cacık , haşlanmış yumurta tuzsuz peynir , light karpet peyniri , fırında antrikot yanına bi tane patates fırına oda . Somon balıgı , herşeyi fırında pişiriyordum . Ben çok bogazlıyım , hamileligimde bile 30 kg almıştım . Ama sonra baktım giydigim hiç bişi yakışmıyor makyaj bile höt höt iri iri kadın oluyorsun . Tuttum kendimi , tabi rüyalarımda bile dürüm yiyordum 🤣 açlıktan uyuyamıyorsun ılk 1 ay büyük irade lazım anlıcagın . Bi gün biride yanında şişman bi kadın için ayyy 9 kadının yedigini yemiş bi kadının yedigini çıkaramamış dedi . Üstüme alındım 🙄 we 4 ayda 30 kg gitti sporda yapmadım malum bebek war . Bazen youtube dan spor videoları açtım o kadar , yürüyüş mürüyüş hak getire yani . Herkes narin sen çiko gibi olunca kocamdan bile utanmaya başladım . We sabrımın selametini aldım çok şükür . İradee müthiş irade lazım .