nesee banada diyenler oluyordu kızımın zıbının üstünde annem harika ama teyzem bitane yazıyor du onu okurken annem harika ama ise yaramaz diye okudu deliye döndüm neyimi çekemiyor anlamıyorum ne yaptım diyorum kendi kendime bi baktım fazla iyilik yapıyorum bende elimi ayağımı çektim artık benden uzak allaha yakın olsunlar 🙏