Merhaba anneler. Umarım gününüz güzel geçiyordur. Geçmiyorsa bile öğleden sonranız güzel olsun 😊❤️
benim sorum su son zamanlarda. Çok bitkinim. Ders çalışmam da lazım ama okuduğumu bile anlamakta zorlanıyorum.Bir arkadasım dedi ki işte hamilelik sürecinde vücudumuzda vitamin mineral uzun süreli hafızayı kullanmamıza yarayan şeyler eksilmiş. Ki ben de kansızlık da var zaten saçlarım dökülüp duruyor. Ben bu eksiklikleri tespit ve gerekli destekleri yazdırmak için hangi bölüme hangi doktora gitmem gerekiyor?