Pamukkizim benim dayımın cocugu da asırı zayıftı ve dayımlar yemiyor yemiyor diye sırf bogazından bir sey gecsin diye sacma sapan abur cuburlar veriyorlardı, daha da zayıf kaldı cocuk haliyle. sonra yengem ise baslayınca cocuga teyzem bakmaya basladı. cocuk ayıptır soylemesi barbunya yemegi bakla yemegi bile yemeye ve guzel kilo almaya basladı. acaba yemiyor mu yegeniniz neden bu kadar zayıf? bazı cocuklarda da tiroid bezlerinden kaynaklı olabiliyor saglık kontrollerinde bir sey cıktı mı