2 gün önce Covid testim pozitif çıktı. Eşim negatif. Doktorlar Bebeğimi maskeyle emzirmeye devam etmemi söylediler. Bebeğime bulaşacak diye çok korkuyorum dün gece ateşi 37.5 oldu bidaha yükselmedi acaba virüs bulaştı mı başına gelen var mı neler yaptınız bu süreci nasıl atlattınız bilgilerinize ihtiyacım var kızlar yardımcı olun 😔