Asli0_ yenidoğduğunda molfix kullandık aşırı şişiyordu, canbebeyr geçtik jel taneleri çıkmıştı,
4 aylıkken evy babye geçtik , 14 aylık hala evy babydeyiz.
hiç pişik ıslaklık sorunu yaşamadık.
bez ince , diğer bazı bezler gibi aşırı kalın değil , yani orta diyeyim daha doğru olur.
yapısı daha çok pamuklu gibi yumuşacık, bir kaç bez denk geldim arkadaşlarımda naylon gibi cıyır cıyırdı.
evy baby hem yumuşak , hem orta incelikte, sızdırma yapmadı hiç. Birde diğer bezlere nazaran fiyatıda daha uygun tanesi 0.55 0.58 kuruş falan.
ben zaten markete çok gitmem, evyapshoptan kutu ile alıyoruz, yanında ıslak mendil duş jeli krem gibi hediyeler de gönderiyorlar , kapıma kadarda geliyor.
bazı kişiler evy babynın içeriğindeki kokuyu doğal bulmadıkları için kullanmadıklarını söylüyorlar ama hangi bezde herşey yüzde yüz doğal diyorum. En azından kızımı pişik yapmıyor, hemde keseme zarar vermiyor. ☺️ Umarım açıklayıcı olmuştur.
ha bu arada akşam 7-8 gibi sardığım bezlede sabah 6 ya kadar deliksiz uyuyor