Merhaba anneler. Ben 17 nisanda sezeryan ile doğum yaptım. 40ım çıktıktan 1 hafta sonra kanamam bitti birdaha kanamam olmamıştı 3 ağustosta adet gördüm yani doğumdan 3.5-4 ay kadar sonra. Fakar adetim hala kesilmedi adet ağrısı ve kanama devam ediyor 37 gündür. Bu normal mi belki ilk adet o yüzden böyledir diye bekledim hep pandemi vs. var diye ama artık korkmaya başladım. Yarın doktora gideceğim randevu aldım. Bunu yaşayan var mı ya da bilgisi olan ?