Merhabalar, sinirden aglicam artık ne yaptıysak yok çocuk düzelmiyor hem kabız hem gazı var bıktık gerçekten kaç gündür gram uyku uyumadik 16 saattir bişey yemedim oda bende perişanız herkesin bebeği böyle mi merak ediyorum sorun nedir? Emzirmiyorum bu arada sagip veriyodum tutmadi memeyi ilk zamanlar ama artik yemek yemedigimden ve uyumadigimdan ne sütüm kaldi ne halim Biogaia aldim sab simplex, linex bakso, ocean d vitamini zeytin yağı, rezene ne varsa kullandık 3. Mamayi değiştik aptamil hipp bebelac gold yok yok paranox s fitil kullaniyorum kakasini yapiyo gazini çıkarıyo ama o gaz hic bitmiyor hep ıkınıyor yani fitilsiz de tamamen kaka yapamiyor doktor cocuk cerrahina git dedi artık böyle olan var mi ya ne yapicaz