sinemin Erzurum’dayız, martta doğduğunda da hava soğuktu. İlk 1 ay çift kat giydirdim, alttan ekstra kısa bir zıbın giydiriyordum ya da uzun kollu anvelop zıbın. Bu kış için bol bol tulum, uzun kollu zıbın ve alt aldım. Evim hamam gibi, çok sıkmak istemiyorum ince ince giydiririm. Dışarda da çift kat üstü mont tulum düşünüyorum🐣