Oglusum5357 Şuan Prima kullanıyorum am arrik çok pahalandi baby turco yeni seri çıkarmış şuan deneme paketleri indirimde kullann varmı tavsiye edermisiniz?
Mom4775 Oglusum5357 Kızımın poposunu tümden kıpkırmızı yaptı. Deneme paketi yollamışlardı bir tane bağladım gerisini attım. Canbebe kullanıyoruz.
mervecrbg Oglusum5357 deneme paketi gönderdiler bağlamadım bile çocuğuma çok kötüydü primaya devam ediyorum 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Oglusum5357 Bezi iğrenç. Evy baby de uyhun deneyebilirsiniz, babyturco kötü ama.
eezgiciikk Oglusum5357 evet bende kullandım ve gerçekten çok çok kötü. Çişide kakayıda sızdırıyordu. Ve kızımın poposunu hemen kızartıyordu. BİM’in bezini aldım dün bide onu deneyecem. Gece yatarken Molfix kullanıyorum. Gündüzleri ucuz bez tercih ediyorum
Oglusum5357 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom328 mervecrbg Mom4775 oo ben şuan şok okadar mi kötü az daha alıyordum 😳😳😳
Deletedmom328 Islak mendili de bezi de berbat. BİM’in bezini alın onu almayın bu kadar net söylüyorum .
Feminel Oglusum5357 kesinlikle kullanma lastik kokuyor minies öneririm yada günlük prima ucuz onu alabilirsin
Ek-istanbul Oglusum5357 migrosun bezi minies çok iyi ve uygun arkadasım önermişti çok memnundu prima ve molfix bez ise minies ne bilmiyorum demişti ciddende öyleymiş bende çok memnun kaldım onu alıyoruz
Zeliha55 Ben de ilk doğduğu zaman kullannultım bebeğime Hart hurt ses çıkarıyor sızdırma yaşamadım ama çok sert bi bez.
Gossipgirl14 Oglusum5357 kalıpları baya dar oglumun bacak araları hep kızardı tavsiye etmem uygun alacaksanız evy baby uygun. Ben 2 aylıktan berı kullanıyorum cok ıyı
Mom084 Oglusum5357 biz kullandık güzeldi ve ben bayadir ıslak mendilini kullanıyorum özellikle beyaz sabunlu olan çok güzel