Zeyzeyyyyy Ben sinir küpene dönmüş haldeyim 11 aylık kızım var ve hamileyim. Bırak hastalanma korkusunu hamilelik kontrollerime bile gidemiyorum. İstanbulda aynı kimse maske takmıyor sigaralar püfür püfür. Bebeğim camdan dışarı öyle bi hasretle bakıyorki gözlerinden anlıyorum artık. Yağmurluk geçiriyorum arabasına çift maske gözlük takıp çıkıyorum 10 dakka sonra koşa kpşa geliyorum insanlar cahil evet ama burada vatandaşa suç atabilmek içinde kullanılıyor, devletin önlem alması lazım vatandaş cahil. Ayrıca mecburen çalışması gereken insanlar var, çalışmazsa aç kalıcak adam işine gidiyor orada kapıyor. Devletin burada büyüük bi sorumluluğu var. Düğünler niye yapılıyor? Avmler niye açık? Delirdik mi insanlara düğünlere gitme yapma demek kolay. Dinlemiyor vatandaş işte getir uygulamaları getir yasakları. Ben vatandaştan daha çok Devlete sinirleniyorum. Cezası yok yasağı yok el kol serbest ohhh valla biz evde kilitledik kendimizi milletin kafelerde nargile tüttürmesini bekliyoruz.