Merhabalar şimdi şöyle bir sorunum var bir arabamız vardı sattık üzerine para koyup sıfır araç satın aldık başta bize 15 inde verilecek dediler sonra 18 oldu şimdi 25 eylül diyorlar Sorun da şu eşim askeri personel ve yanımızda yok ve şuan arabasızım evim de yokuşun tepesinde yani arabasız bir yere gidip gelmem mümkün değil iki çocukla Çok zor durumdayım hadi öyle böyle kaldı 17 gün bizim yaptığımız sözleşme kağıdında da araç teslim tarihi 25 eylül olarak gözüküyor ekime sarkar diye korkuyorum bu sürede teslim etmediklerinde bizim yapabileceğimiz birşey var mı bilgisi olan varmı aranızda eşi veya kendisi bayide çalışan