Ek-istanbul Tabii ki, bildiğim kadarıyla yazayım. Doktorumuz önce yoğurtla başlayın dedi. Günlük sütle mayaladık. Önce yoğurt, sonra kabak, sonra havuç. Bunların her birini üç gün tadacak, karıştırmak yok. Üç gün sabah akşam yoğurt yiyecek ve takip edilecek, kakada kan var mı, vücutta döküntü var mı diye. Eğer yoksa tamam, yoğurda alerjisi yok demektir. Sonra buharda pişmiş ve iyice blenderdan geçmiş kabak, üç gün kabak yiyecek yine kontrol edilecek. Sonra aynı şekilde havuç, patates, semizotu… Hepsi üçer gün. Bunları verince biraz su da veriyoruz. Bebek yediği kadar veriyoruz asla zorlamıyoruz. Sebzeler bitince meyvelere başlıyoruz. İyice ezilmiş, cam rendeden geçirilmiş muz, elma, şeftali. Zaten tadımlar bitince 6. aylık oluyorlar. O zaman ek gıda şeklinde yemeye başlayabilirler.