HazalKeles Merhabalar 10 gün önce doğum yaptım.. aşırı derecede içim sıkılıyor .. sizde de varmı nasıl başa çıkıyorsunuz? Normalde cok enerjik mutluluk saçan ben gitti yerine endişeli memesi yaralı sürekli ağlayan biri geldi... nasıl aşacağım ...
deletedmom01 HazalKeles Canım bende Doğumdan sonra 1 aya kadar sürekli ağlamak istiyordum ağlıyordum da bebeğin bakımı tecrübesizlik vs ne yapacağımı bilemezdim ama çok şükür 2 ay 8 günlük oldu oğlum sorunların hepsi bitti biraz daha idare etmeye çalış geçecek inşallah
Oske_21 HazalKeles cnm bende öyleydim üstelik durduk yerde ağlama krizine giriyordum bebişi anneme bırakıp akşam yürüyüşleri yaptık eşimle veya kahve içmeye falan gittik hava güzel yaz ayındayız üşütmezsin korkma imkanın varsa dışarı cik gin gectikce degisiyor bu isler rahatliyorsun 40 deyincede bicak gibi kesiliyor merak etme 2.5 ay oldu dogum yapali simdi ben den tecrubelisi yok hepsini atlatacaksin
Gecesmom Sana tavsiyem eve tıkma kendini insan iyice fena oluyor ben 2 günlükten beri çıkıyorum çok iyi geliyor normal hissediyorum o zaman kendimi