Arkadaşlar 2.5 yaşında kızım var 9.5 kilo çok uzun zamandır kilo almıyor . Kilo almasını artık geçtik çok iştahsız hiç bir şey yemek istemiyor zorla yemek yediriyorum . Sabah kahvaltısı azap oluyor bize ne peynir yer ne zeytin . Zorla nadiren yumurta yer yoğurt yer . Keçiboynuzu özü öneren çok oldu kullanıp memnun kalan var mı ??? Ya da iştah açıcı önerisi olan??? Çok üzülüyorum inanın çok çok zor bi durum