Ravzam30 Kızlar beebegim 3 bucuk aylık kabız oldu cok ıkınıyor ıkınmalarına dayanamayıp artık doktora goturecegıx ama heerkes bıze goturme bagırsaklarına bakmak ıcın makatına çubuk sokuyolar dedi öylemi bu doğrumu bağırsaklarına nasıl bakılır bebeklerin
TgbasultAn Ravzam30 anne sütümü alıyor mamamı o aylık bebekler genelde kabız olmuyor yabancı kabızlıkdr o. Veya gazı vardır. Kulak çubuğuyla bı poposunu uyarın bence
Sevgilimmm Ravzam30 başıma gelmedi ama sanmıyorum öyle bişey olduğunu. Bilgisi olanlar yazar muhakkak. Her kabız olduğunda o işlemi yapmazlar bence. Ne kullanıp kullanmamak gerektiğini söyler doktor. Bence goturun
Dilaybuk Ravzam30 aynı durumu bizde yaşadık bi çubuk gibi biseye krem sürdü sonra poposundan kaka yaptırdı ayrıca kızın da çok mutluydu heralde acımadı
Dilara_Ada5747 Ravzam30 aynısını ben yaşadım kulak çubuguna bol bol zeytinyağ sürüp makatının etrafına azcıkta içine bi kere sürdüm ölelikle yaptırmıstım
iki_prens_annesi_ Ravzam30 hayir ya ne cubugu bende goturmustum ilk dogdugu zamanda doktor eliyle karnina bastirfi hafif gazi var kabiz felan degil dedi fitil verdi 5 gunu gecerse ver diye o kadar
Eda0666 Ravzam30 kulak çubuğunun ucuna zeytinyağı sür ve popo deliğiyle bu çubuğu değdirerek oyna canım. Poposunu uyarmış oluyosun ve bir çay kaşığı hakiki zeytinyağın varsa içir hatta yapamazsa sabah akşam bir çay kaşığı ver
Eliffmomm Ravzam30 makatina çubuk sokuyolar da kocaman birşey mi sanki o canım ya fitil gibi düşün korkma
Ek-istanbul Ravzam30 kulak cubuguna zeytinyağı sürün sabah aksam düzenli olarak çoğu kişilerde etkili oldugunu duydum inş işe yarr