Aslihn benim oğlum da 6 aylık şu an, 15 gün önce başladık uyku eğitimine. Bütün metodları ve birçok kitabı okudum ve kendime göre, bebeğe göre miksledim 😄 ağlamasına izin vermedim, temel manada şş pat uyguladım diyebilirim. Uyku rutini de oluşturduk tabi aylardır zaten gece banyo yaptırıp, emzirip uyutuyodum. Şimdi gündüzleri de düzelsin diye odaya geliyoruz, perdeleri kapatıyoruz, sonra yatağına koyup emzik veriyorum, bi sözsüz müzik açıyorum ( her seferinde aynısı ki uyku sinyali oluştursun) sonra müziği kapatıp piş piş diyorum. Ben koyup direkt çıkma aşamasına gelmedim henüz, ve günü gününü tutmuyo zaten. Bazen 5-10 dk da uyuyo bazen 45dk 1 saati buluyo. Benim için mühim olan uzun da sürse ağlamadan olsun, yanında olduğumu bilerek olsun, o yüzden dert etmiyorum. Önceden kucakta sallayıp uyuturdum, bu şekilde inanın ikimizin de hayat kalitesi arttı 😄 uzman falan değilim bu arada, bebeğimi iyi tanıyorum ve neye ihtiyaç duyduğunu gözlemledim baya. Siz de okuyun birkaç kaynaktan, kendinize göre bir tarz belirleyin ve en en en önemlisi asla pes etmeyin 😄 çocuğun kafası karışmasın, eğitim vermeye başlayacaksanız sallama olayına bi daha hiç geri dönmeyin 😇