EslemEva_23 Benim kızımda aynı 3 ay 7 günlük 120 cc zorla İçiyor bazen içmiyor mama yerken sürekli ağlıyor 🤔
Kocayanakannesi EslemEva_23 doktorumun söylediğine göre kilo alımına bakıp ona göre yol çizmemiz gerekiyormuş, mecbur aylık kontrollerini beklicez 🤦♀️
Kocayanakannesi Masalikoo çok zor bir durum gerçekten. Birde benim oğlumda aşırı kusma var nedense, kontrole 10 gün kaldı neyse ki 🤦♀️
Kocayanakannesi Elifhanim sizinkini düzelmesine çok sevindim öncelikle ☺️ inşallah kısa zamanda biz de toplarız. Doktorumuzla görüştüm 10 gün var kontrolümüze çok olağanüstü bir durum görmezsen kontrol günü getir dedi bakalım gözlemlemeye devam edicem 🙏
Prenses-annesi1 Kocayanakannesi 3 aydan sonra bu çocuklara ne oluyorsa bişyler oluyor memeden ayrılmayan kızım emmek istemiyor şimdi uyku sersemi uykudan kalknca emziriyorum bende başka türlü yok tutmuyor memeyi
Kocayanakannesi Prenses-annesi1 meme reddini doğduğu andan itibaren yaşadığım için ne kadar zor bir durum olduğunu biliyorum, umarım en kısa zamanda geçer biz anneler için gerçekten çok zor bir durum. Çevreyi keşfetmek beslenmeden daha önemli oluyor onlar için sanırım.
duygud-a 3 ay 24 gunluk oglum 1 aydir ayni sorunu yasyrm kac kere post actim bndee hala btmedi bu atak donemi sanirim bu ay hic kiloda almadi sadece mama ile bslenyr cok uzulyrm
Kocayanakannesi duygud-a benimki de sadece mamayla besleniyor, iki yudum içiyorsa onu da kusuyor zaten bence benim oğlum da hiç kilo almadı 😔 ben de çok üzgünüm