Kızlar dün elma tadımı yaptım bu sabah bebeğim kusarken kahverengi kustu elmanın renginde. Kalmış olabilirmi dünden bugüne? Ayrıca gögsümde mastit gibi olmuştu 2 gündür arada sağım yapıp attım emdikten sonra alakası varmıdır bilmiyorum. Başına gelen oldumu ? Bu arada bebeğim reflüsğ olan bir bebekti ..