Ya kızlar bebeğim 1 buçuk aylık. Önceden 20 dk 15 dk emerdi. Son 1 haftadır 5 dk maksimum 10 dk emiyor. Gündüz uykusu yok denecek kadar azaldı, sürekli ağlayarak uyanıyor. Bazen 15 dk da bir uyanıyor bazen 1 saat maksimum uyuyor:( bir de gece uykusu çok güzeldi 3 saat uyur emer bir daha uyurdu maalesef o da sürekli bölünüyor artık sürekli eli kolu durmuyor kendini uyandırıyor. Kundak yapıyorum o bile fayda etmiyor. Zaten gaz sorunumuz da var sürekli gaz sancısı çekiyor gibi kıpır kıpır :( inşallah atak haftasında filandı da geçer valla tükendim. Hem uykusuzluk hem stres var emmediği için. Doktor kilo alımı iyi dedi. Dün o kadar bunaldım ki sütümü sağıp verdim onu da kustu sinirlerim alt üst olmuş durumda :( lütfen yardım edin akıl almaya ihtiyacım var 😑