Aydanzeyd Selam beybiler nasilsinz😻kizlar bebegimin bu ay 23 u 3-aylik olucak ama yuzustu yatirdigim zaman kafasini cok kisa sureligine kaldiyor. Sonra agliyor zaten . Niye bogle? Normal mi acaba
Duygusm Aydanzeyd Çok normal. Ben de benzer konuda endişelenmiştim ama 4 aylık olunca baya tutmaya başlıyorlar, henüz erken 🌸