Ervameva 3 aylık bebeğim çok kötü öksürüyor ilaç kullanmak istemıyorm ne yapabilirim evde yardımcı olursanız seviriim
Cagininannesi Ervameva aynı sorun bizde var 7 aylığız bebeğim öksürmekten helak oldu ve ne yaparsam yapayım geçmiyor allah yardımcımız olsun🙏
Bernaalya Ervameva sogani ortadan kesip uzerine bikac tane karanfil batirin. Odasina koyun cok rahatlatiyor.
esrasglk Ervameva 3 gün sonra 3 aylık olacaz benimde oğlum öksürüyordu 2 kez acile gittik faranjit olmuş hava verdiler bide orda şurup verdiler. Hala öksürüyor ama doktor geçmiş faranjiti dedi. Zaten ilaç vermiyorlar daha küçük diye 🤦🏻♀️
bebegimomer Ervameva Benim oğlum da 3 aylık biraz öksürüğü var. Burnu da tıkanıyor ara ara. Doktor, buhar makinası kullan veya su kaynat sürekli evde dedi.
DesorLiviya Ervameva bnce doktora goturun cunku suan öksürük le bronşit salgini var ki bnm oglumda bir gunde öksürük basladi bir gunde cigerlere kadar indi bronsit gecirdik antibiyotik le bir bucuk haftada iyilesti bnce doktora goturun