TugbaErdem gazı bitmişti önce salonda ana kucağı deniliyor sanırım koltuğun üstüne konulan yatakta yatırmaya başladık(yatağın baş kısmını yükselttik yani altına nevresim gibi bir şeyler koymuştuk)
tam net hatırlamıyorum ama 1 2hafta sürmüştü sanırım.
önemli olan gazının bitmesi,gaz bitince bebişler de rahat bir yerde uyumak istiyor