Buglemcim20 bende bebeğim 1.5 aylıkken falan aldim ve üzerinde 6 ay ve uzeri yazıyordu bi arkadaşıma verdim yapıp biberona koyup veriyormuş bayada faydasını görmüş uyumadan önce geceleri veriyorum dedi Ben gaz için 1 aylık falan Ken bebeğime bir çay kaşığı rezene verdim ve maalesef bebeğin vücudunda kızarıklıklar oluştu kusmaya başladı çok aşırı hastaneye götürdük orada bu tür Çayların 6 aylıktan önce verilmesi gerektiğini anne sütünden ancak geçtiğini İyi geceler kendi üzerine yazdığı gibi 6 ay ve üzeri bebekler için olduğu söylendi kendi doktorumla tekrar teyit ettim ve ondan sonra kullanmadım ya Bence siz de kullanmayın yine de siz bilirsiniz Çünkü yan etkisi çok fazla olabiliyor her bebekte farklı Reaksiyon gösteriyor diye biliyorum