Bsrsn Kullanan var mı kızlar? Oğlum geceleri sürekli kıvranıyor bir anda bacaklarını kendine çekiyor . Kullanıyorsanız ne kullanıyorsunuz ? 🤗
debanu Bsrsn flatuben, tamamen bitkisel içerikli. 2,5 aylıkken başladık. Sap simplex, nurse harveys hiçbiri işe yaramamıştı
Arasannesi Bsrsn gaz damlası tek basına bıtırmedıgı ıcın yanına bagırsak duzenleyıcıyle bırlıkte kullandık.6 aylık oldu bebegım 4. Ayda tamamen bıtmıstı gaz sorunu ama elımızde bıoagaıa kaldıgı ıcın hala verıyorum probıyotık sonucta faydası var.relactaz+bıoagıa kullanmıstık
Deletedmom335 Bsrsn canım senin artık bağırsak düzenleyici kullanman lazım o gaz değil kaka yapmak istemesidir karnında ağrı yapıyordur büyümüş artık maşallah benim minikte aynı şekildeydi bağırsak düzenleyici surupla kaka durumunu normale cevirmistin
debanu Bsrsn kendi kendine gazını çıkartmaya başlayana kadar gözlemledim. 4 aylık olduğunda ihtiyacı kalmamıştı oyun oynarken, kucağımızdayken hatta uyurken gazını çıkartmaya başlamıştı ben de bıraktım kullanmayı
debanu debanu içinde anason ve rezene olduğundan sanırım kullanmaya başladığımız gibi uyumaya başladı
Bsrsn debanu ya benim oğlumda oynarken kucağımda falan gaz çıkarıyor ama gece uykusuna yattığında sabaha kadar kıvranıyor 😔
Emine_1245 Bizde üç ay çok çekmiştik gazdan metsil ve biogia kullanmıştık hiç fayda görmedik. En son doktorumuz sap simplex verdi de cok şükür rahatlamıştık
Arasannesi AslElfSdt her emzırmeden evvel 3-4 cok gazlı oldugu gunler 6 sar damlaya kadar verıyordum canım.gazı azaldıgı donemlerde de bır emzırmede verıp bırınde vermıyordum
Bsrsn Deletedmom335 oda olabilir . Çoklu besin alerjisi var emmek istemiyor sürekli kendini geri çekiyor doktor mama verdi . Mamada tabi düzeni değiştirdi bazen ıkındığı oluyor . Sen ne kullandın canım
AslElfSdt Bsrsn doktor bize emzirme öncesi 2 damla dedi ama eczacı da 2 damla yetmez dedi 4 damla verdim pek de işe yaramadı gibi :( ben de şurup kullanıyorum şu an bakalım bu işe yarayacak mı 😐
AslElfSdt Arasannesi çok çabuk bitti biz Bi kutu kullandık da acaba ben mi yanlış kullandım diye düşündüm işe yarasa keşke alırız sürekli napalm
Arasannesi AslElfSdt malesef bır sure sureklı alınıyor ama yanına bır de bagırsak duzenleyıcı kullanın yoksa tam etkı goremeZsınız.bıoagıa+relactaz bızım bebegın gazını tamamen bıtırdı
AslElfSdt Arasannesi ikisini birlikte kullanıyoruz ama az kullanıyorduk relaktaz’ı 2 damla onu artırayım hiç fayda etmedi maalesef :( bir de şurup aldık şimdi