4234 canım ben çocuk cerrahi asistanlığını yaptım iki sene korkma öyle bildiğin yakmalardan değil normal bi çubuk var onu değdiriyor canı falan acımıyor yakma değil sıcak bişey değil yani . Googleden bakabilirsin gümüş nitrat çubuğu diye onu sürüyor sadece. Bu dönemde ilk önce batikınlu gazlı bezle silip iyice kurutun sonra fön makinasını uzaktan bebeği yakmicak şekilde göbeğine tutun bunu hergün bir kere yapın iyileştiğini görüceksiniz , banyolardan sonra göbeğini tam kurutmadığınız için orası nemli kalıyor ve akıntıya sebep oluyor . Kendi bebeğimede fön ve batikonla hallettim yakmasına gerek kalmadı