Elif00 VERA19 cnm benim doktorum bana bir şey yazmadı bu kremi alsam işe yaramı şimdi 3 ay 18 gündür sezaryan olmuşum
Papatyaseverr VERA19 özele gitmeme rağmen sağolsun doktorum dikişlerime bakma tenezzülünde bile bulunmadı doğumhanedeki hemşirelerden biri baktı covidden dolayı sanırım hastası çoktu o gün devlet hastanesi olsa daha az kişi olurdu sanırım çok sinir olmustum o bakmadı dikişime diye
Minikannesi00 Elaergun iz için canım , zaten doktor onu verdiğinde yara iyileşmiş kapanmış oluyor . 2 hafta sonra vermişti bana. Yaradaki o çıkıntı şişlik gitti çok ince bi çizgi kaldı kullanmaya devam ediyorum
Elaergun Minikannesi00 benim 5 ay olucak hafif bi kabariklik var elimle ustunden geçtiğimde duz degil yani acaba gec mi kaldim kullansam😬
Minikannesi00 Elaergun yok canım kullanabilirsin, kaç yıl önceki yaralara ,sivilce ve tırnak izlerine ,çatlaklara bile veriliyor. Yara eskiyse biraz fazla süre kullanman gerekiyormuş o kadar .