Günaydınlar hanımlar evet bugün itibariyle karantinamda bitti illettende kurtuldum 2 kez ilaç yollandı ama bebeğimi emzirmeden kesemicegim icin içmedim geri dun pandemi eczanesine verdim. Bağışıklığınızı güçlendirin bol bol c vitamini sut urunleri sarımsak tüketin. Varsa sormak istediğiniz dinliyorum 💃💃 Rabbim hiç kimseye göstermesin inşAllah