Resmiye kızlar oğlum 2 ay 15 günlük. son emmesi sonrasında mememi sağdığımda 60 cc süt çıktı. Önceleri daha çoktu. Sütüm mü azalıyor?sizde durum nedir?
esrozcncpr Resmiye emdikten sonra 60 çıkması normal bence. Benim hiç çıkmıyordu sıkıyordum göğsümü gelsin diye.
dodo Resmiye vücut bebeğin ihtiyacına göre süt üretiyor normalde. Biraz azalmıştır belki ama sütün yetiyor çocuğun doyuyorsa sorun yok bence