Kızlar bebegimin gözünde göz pınarına doğru hafif bi şişlik oluyor sabahları gün icin de yok oluyor fark edilemeyecek kadar küçük kızarıklık kalıyor aksama, göz pınarı tıkanıklığı olsa sulanma çapaklanma hic bir sey yok. Böyle bir sey yaşayan var mi nedir