Katipmoms canım öncelikle sakin ol bende çok korkmuştum ki kızımın ateşi 40 derece oldu 2 gün vücudu virüsle mücadele ediyomış ondan yükselmiş ateşi bebekler bizlere göre daha kolay atlatıyorlar önemli olan bol bol emzir ateşine dikkat et devamlı takip et solunumu vs bizim iyi Allah a şükür 2 gün kötü oldu şuan eskisi gibi hertarafı dolanıyor bişey olmaz Allahh ın izniyle moralini yüksek tut