Minelezgim Bebegim 29 günlük be emzirirken fark ettim dis etinde dudagini kaldirince beyaz sivilce gibi seyler var ust dudak alti dis etinin uzerinde boyle bisey normal mi acaba cok korktum doktara goturmelimiyim
Mehmetalp Minelezgim doktora götürmelisin. Hiç duymadım öyle bir şey ama benim çocuğumda olsaydı hemen ertesi gün giderdim.
Ahmedinannesi Minelezgim benim oğlumda da var canım söylediğinden şuan 2,5 aylık .Önemli birşey olsa doktor boğazını falan kontrol ederken görürdü söylerdi herhalde bilemedim.😐
brtc Minelezgim benim bebeğimde de vardı doğduğunun ertesi gün farketmiştim doktor zamanla geçer dedi ve zamanla geçti kendiliğinden
Ahmedinannesi Minelezgim ama dudağını kaldırınca değilde direk dişlerinin çıkacağı yerde o beyaz noktadan var canım
Mehmetalp Minelezgim ağrı ateş halsizlik yoksa yarını bekleyebilir bence. Büyük ihtimal mikrobik birşey. Çok evhamlanırsanız bazı özel hastaneler 7/24 çocuk doktoru hizmeti veriyor arayıp yakınınızda var mı sorabilirsiniz.
Defneninannesi Dilinde pamukçuk var mı? Benim bebeğimde de pamukçuk vardı o noktacıktan olmuş muhtemelen pamukçuk
Minelezgim Yani bilmiyorum ki foto atamiyorum ki atayim gorseydiniz dis gibi duruyor sanki ben ilk defa boyle bisey gordum ama anlam veremedim
Mom107 Minelezgim Aynı sorun bizdede vardı alt çene diş etinde tek nokta şeklindeydi pamukçulmu diye doktora götürdüğümde önemsiz olduğunu geçeceğini söyledi 2-3 hafta kadar sonra gerçekten kendiliğinden geçti ama bizde tek bir tane vardı eğer sizde daha fazlaysa doktora mutlaka gidin
Minelezgim Papatya53 götürdüm doktor genelde yeni doganlarda oluyor enfeksiyon dedi gecer bir kac gune gecmezse getir 3 gun sonra da tekrar getir dedi
Papatya53 Minelezgim gecmis olsun cnm acaba anneden mi geciyor ki ya benden mi gecti acaba cocga 😔☹️🤔🤔