Birgul Bebegim 6aylik kilosu 7400 bir kilo eksimis zaten cok cok istahsiz bir bebek verdigim hic biseyi yemiyor mamayidanuyurken iciyor doktor istahsizligi icin cinko yazdi.normal mi bu kullanan var mi acaba?
seydaac Birgul Benin kızım da 6 aylık 7kilo civarındaydı, demir takviyesi dışında hiçbir şey kullanmadık. Doktorumuz da gerek görmedi. Hele ki balık yağı 6 aylık bebeğe ne diye vermiş ki. Doktorunuzu değiştirmenizi tavsiye ederim.
Birgul Deletedmom329 ya bu doktor daha once balik yagida verdi 6aylik bebege.iki ucgun kullandim kustu cocugum bidaha vermedim sonra ogrendim ki 1yas alti asla kullanmamaliyms.kullanmycam cinkoyuda cok tesekkur ederim
Deletedmom423 Birgul kan değerlerinde sıkıntı yoksa zayıf bir bebek değil kan tahlili yapıp verdiyse ilacı kullan ama kafasına göre verdiyse kullanma
Birgul Deletedmom329 yok bakmadi bizim canim.ama bebegimn agzinada lokma koyduramiyorum yogurt haricinde ya napacam boyle peki
Birgul Deletedmom423 kafasina gore verdi o nedenle bende supheye dustum ama bilemiyorum kafam karisti ya
Deletedmom423 Birgul benim kızım 9 buçuk aylık 6800 kilosu 7 aylikke kullanmaya başladım ben ama bama test yaptılar 9 aylık olunca tekrar test yaptılar oma göre değiştirdi ilacı ondan sordum
Deletedmom329 Birgul canim kabullen. İstahsiz bi bebegin var muhtemelen. Bu sikintin bebegin buyuyup aciktim diyene kadar devam edecek. Ayni yollardan gectim. Zorlama cocuguda kendinide
Birgul Deletedmom423 yani bencede test yapmasi gerekiyordu bi de yani balik yagi nedir.kafam karisti.doktoru degistircem cok tesekkur ederim