sadeceanneee Ben emzirme süresini uzattım mesela önceden her agaldiginfa doymadı ya da kesin acıktı diyerek emziriyorudm böyle ölünce hem gaz hemde kusma başladı gerçi ben mamada veriyorum ama saati uzattım mesela artık en az 2,5-3 saatte besliyorum ve mutlaka beslenme sonrasi dik bir şekilde tutup gazını cikariyorum.Su an yok denecek kadar az kusmasi