Hanımlar 3 Eylül de 4 Aylık aşısı olduk aşıyı olmadan önce günde belki 4 belki 6 kez kaka yapardı aşıyı oldu bide kan damlasına başlattı aşıdan sonra o günden beri kaka yapmıyor hiç ıkınıyor sesler çıkıyor ha yaptı diyorum ama yok sadece çiş bu durumu yaşayan varmı?