Hanımlar sanırım nezle olduk çünkü kayınvalidem bi tarif verdi yaptım ve ikimizdede bşy kalmadı boğaz aprısı balgam akıntı hepsi geçti
denemek isteyenler için yemek kaşığıyla
1 kaşık zeytinyağ
1 kaşık limon suyu
1 kaşık sirke
yapıp içtim yakarak indi ama hemen toparladı bizi oğlumda 1 çay kaşığı içti açıkçası onada iyi geldi çok korktum korona olduk diye olanada Allah şifa versin psikolojiei bile çok kötü biz her ihtimale karşı evden çıkmıyoruz