yavrusununannesii 37lerde ateşi yüzü felan yanıyor şurup veriyrm sanki düşmüyor gibi ne yapaym 4.ay aşılarini olmuştuk bugun
Ecenisaannesi yavrusununannesii 37 lerde bebekte ateş sayılmıyo 38den snrası ateş şurubu ne zman verdiniz ?
Cgll yavrusununannesii bugün bizde olduk aşı 38.6 da olduk doktora mesaj attım calpol verdim 3 saat sonra fitil verin geçmezse gelin dedi takipte kalın ateş birden yükseliyor bende ateş için kalktım saat başı ölçüm yapıyorum..
Aci yavrusununannesii canim koltukaltina falan bez koy saat basi kontrol ediyorum bende birden cikiveriyo tam dustu derken
elizinannesi-19 yavrusununannesii fitil verseydiniz keşke. Aradan 3-4 saat geçsin. Eğer ateşi düşmezse fitil verin. Aslında 37 ateş sayılmıyor. Daha da ilerlememesi için eklem yerlerine nemli bez koyun. Bileklerine ayaklarına dizlerine. Alnına koyun.
Twinsmomtwoboy yavrusununannesii o zamn ince giydirin 37 ama vücudu yanıyor ne doğrumu olcmuyosun atesini
elizinannesi-19 yavrusununannesii nemli bezler koyun eklem yerlerine. Üstünü örtmeyin ince zıbınla kalsın o şekilde
Ecenisaannesi yavrusununannesii canım daha çok küçük olduğu için şuruba okdr yüklenme bnce fitil içinde ateşi yüksek değil ateşi nerden ölçüyorsun alın koltuk altı kulak hangisi ?
Ecenisaannesi yavrusununannesii hemşire bize hissetiğinz ateş daha fazlaysa eğer 2 tane ateş ölçer kullanın demişti eğer evde varsa eskide olur bide onla ölç ama 38 e kdar normal endişelenme canım
idillinamom yavrusununannesii Bebeğin aslında ateşe de ihtiyacı var bağışıklık için. 37 de henüz ateş değil. Temassız ölçer ile mi ölçüyorsunuz ? Birde koltuk altı ile ölçün. 4.ay aşısından sonra duş alınabiliyor diye hatırlıyorum. Duş aldırın eklem yerlerine ıslak bez koyun. Ateş dusurucu son çaresi olsun