Uykusuzzzannee Biz saat 8 den beri Uyumuyoruz.Sürekli ağlıyorhiç Bi şekilde susmuyor. Karnı ac değil altı temiz🤔
bitanecik1 Bebek111 Uykusuzzzannee 8 aylık olmasına 1 haftası kalmış bir anne olarak bu saatte oyun oynuyoruz 🤷🏼♀️
bitanem123 Uykusuzzzannee sabah 11den öğlen 3bcuga kadar uyumadı şimdide gece 1 bucukdan bu saatte yeni uyudu 47 günlüğüz bizde nolcak halimiz bilmiyorum uyudugundada 2 saat uyuyor kalkıyor ne ara süt sağıp yemek yiyip tualete gitcem şaşıyorum 10 dakika öncede kalkmıştı fön makınası sesıyle uyuttym yerıne koymaya korkuyorum🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Deletedmom358 Valla canım bende aynı şekilde 8 den beri ayaktayım daha uyumadı ,😂 bana bakıp bakıp gülüyor
Bebek111 Benim çocugumun beyninden uyku lobunu silmişler sanırım gündüz de uyumaz gece de sabaha kadar enerjisi bitmez uyumaz ben ölecem galiba bu gidişle 🤤
Sedaathy Benım kızımda 6 aylık bugun aksama dogru atesı 37 ustu oldu 2.30 da 37.7 oldu calpol verdım bıraz dustu dış mı gelıyor acaba tecrubelı anneler yardımcı olabılırlermı ☺️