Kızlar çevremdeki herkes bebegini sakin yatarak emzirme diyorlar. Yeni doğum yaptım ve dikişlerimden dolayı oturamıyorum. Çok başlı yapıyorlar sizce haklılar mi ?? Yok boğazı şişer yok bademciklerk şişer. Yok uykuda kalırsın. Ki asla ama asla emzirirken uyumuyorum. Lütfen bisey söyleyin