Ebrukarabgxx sorduğum soruyu anlamadınız ama ben şöyle anlatayım bir göğsünüzü emzirirken diğerinde hafif sızı gibi birşey oluyorsa o bebek emmeye başladığında vücutta oksitosin hormonu salgılanmaya başladığı için süt kanalları harekete geçer halk arasında süt inmesi derler o yüzden olur o sızlama 😊