İyi geceler hanımlar. Eşimle ilgili bir şey sormak istiyorum. Eşim uyurken rüyasını yaşıyor resmen. Şöyle ki; birden kalkıyor dolabı çekmeye, yatağı çekmeye çalışıyor. Kendinde değil hala rüyada, sanki dolabın arkasında biri varmış(bu annesi, ablası veya abisi oluyor genelde) sıkışmış gibi görüyormuş. Hemen geçiyor tekrar uyuyor. Bi iki kere oluyor bu Sabah hatırlamıyor. Bize bir zararı yok. İlk zamanlar korkuyordum ama alıştım. Eşi böyle olan var mı? Bunun bi tedavisi nebilim geçiren bişey var mı ?