Ben vazelinle halletmistim o isi:)) banyodan once suruyorum bol bol sonra tarakla tariyordum. Hepsi cikiyor zaten. Banyo yaptirmasam bile surup gun icinde oyle kaliyordu. Sonra tarayio banyo yaptiriyordum. Vazelin hem cilde alerji de yapmiyo. Benim kizin bebek yagina alerjisi vardi o yizden kullanmiyorum. Ama vazelin en iyisi