Elifim61 anlıyorum demek istediğinizi fakat benim oğlum 2,5 aylık bir bebek ve ağlama onun konuşma dili sebebsiz yere de ağlayabilirler, siz bebeğinizin kaka sorunundan ötürü ağladığına emin olup çözüm arıyorsanız anlıyorum sonuçta onun dilini en iyi siz bilirsiniz