Ozge19 Bebeğim 8 aylık olacak ama geceleri çok uyaniyo sürekli emmek istiyo sütümde ilk zamanlardaki gibi değil tabi geceleri mamamı kullansam bilmiyorum sizce napmaliyim
mom0989 Ozge19 canım artık büyüdü bence bir kere dene yatmadan mama vermeyi. Baktın ki uyanmıyor aç. Baktın ki uyanıyor memeyi oyuncak yaptı demek. Yarın küçük bir paket al mama
Mom0870 Ozge19 ek gıdaya başlamışsınız zaten mamaya gerek yok bence. Benim oğlum da sık uyanıyor ama gün içinde tam buğday unlu muhallebi, irmikli çorba vs yapıyorum. Yine de uyanıyor. Doyamadığı için olduğunu sanmıyorum
Uyartugba Ozge19 mama versen yinenuyanir o çocuk çok içmez uykuda bir de zaten uyku sersemi oluyorlar o yüzden az emip uykuya daliyorlar anne sutu oldugu için cabuk sindirip cabuk açıkiyorlar az emer bi daha acikir bence mama verme