Cmre Kızımın altı ayını doldurmasına 10 gün var şimdiye kadar sadece emzirdim tek göğsümle ve her seferinde 150cc süt çıkıyordu bir ay önce kızım ameliyat oldu emmek istemedi diye sağıp enjektörle veriyordum. Bir keresinde sağdığımda hemşire geldi ve aaa ne kadar çok sütün var dedi çok patavatsız bir hemşire olduğu için yüzüne ters ters baktım hemen MaşAllah dedi yavaş bir şekilde ogünden sonra bir daha sütüm okadar çıkmadı. Bir hafta öncesindede ateşim çıktı ve emzirdiğim göğsüm acımaya başladı ben kanalları tıkandı diye düşünüp sağdım bir kaç kez 20-30cc çıktı ama ağrısı biraz dindi .ogünden sonrada göğsüm çok yumuşak dolmuyor gibi süt kızım 5 dakika emip sonra çekiştirerek emmeye başlıyor.ben bir yerde 6 aydan sonra göğüs süt dolsada eskisi gibi sert olmaz anne hissetmez fiye okumuştum sizlerde durum nedir acaba?
Srpege Cmre anlattığın durumun aynısını yaşadım hatta tek göğüs emziriyorum hatta tam 5 ay 20 günlüğüz :)))) Tek fark benim oğlum 5dk emdikten sonra kendi bırakıyor göğsümü sıkıyorum bakıyorum süt var ama emmiyor
Masalim Cmre canım kızım 11 aylık hıc mama vermedım 6 aydan sonra yumusuyo sagınca cıkmasa bıle bebek cekınce gelıyo merak etme
Mine Cmre bizde bu durum 3 aylıkken oldu canım göğsüm taş gibi olurdu sonra bir gün birden bire yumuşacık oldu bende galiba çok besinle şey yemedim dedim ama ne yediysem eskisi gibi olmadı ben sütüm gitti sandım ama göğüse süt oturması diye bişey var bende o olmuştur bebek emdikçe gögüs süt üretmeye başladı önceden benim birini emince diğeri akardı şimdi emiyo ilk 2 dk boş gibi cekiyo sonra birden göğsüm sızlıyor o ara bakıyorum daha sık yutkunuyo belki sendede o olmuştur
Cmre Srpege aa nezaman böyle oldu sizde bir birimize yazalım gelişmeleri . Ben kafayı yiyecem yok diye canım sıkılıyor mama verdim bir gün emzirdikten sonra oda kabiz yaptı bir daha vermedim.(kızım alerjik bebek olduğu için eczanede söylemiştim alerjik ve kabız oluyor diye sözde ona göre vermişlerdi mamayı)
Masalim Cmre sızdende allah razı oldun yardımcı olabıldıysem ne mutlu hıc korkma zaten ek gıdaya baslıcaksın onlarda takvıye olur benım kızım 11 aylık hastalandı hıcbısey yemedı sadece emzırdım 3 4 gun gogusum 75 beden yumusacık ama yettı hıc korkma