Merhaba. Bebeğim 45 günlük ve son bir haftadır uyandığında karnı tok altı pak olsa da ağlıyor kucağa alıp dik pozisyonda gezdirince bir tek duruyor. Bizi çok kitleyen bir durum. Hiçbi işimi halledemiyorum. Sebebi ne olabilir? Ana kucağı gibi bazı şeyler kullananlar var. Bu ihtiyacını karşılayabilecek bir ürün var mı? Dik pozisyonda ve hareket eden bişey varsa önerir misiniz?