Kizim 19 aylık ve 10,500 kilo. Şükür sağlığı yerinde ama çok zayıf duruyor bu ara yemeside azaldı. Daha onceden daha güzel yerdi. Çok hiperaktif yerinde hiç durmuyor. Doktora sordum ne zayif ne kilolu iyi dedi ama ana yüreği biraz toparlasın istiyorum ne yapmam lazim peki