Güzel düşünüüün hiç olumsuz bakmayın, çok güzel sütüm var maşallah biraz daha süt yapan şeyler yiyimde biraz daha çogalsın diyerek yiyin inciri hurmayı için rezeneyi sadece negatiflikten uzak durun maşallah ne güzelde doyuyo bebişim diyin 🤭🤗 az felan değil sütünüz konusunda pek fazla kimseyi dinleyip üzülmemeye bakın bence 🤗