Dogubebekanasi Merhaba sevgili anneler oğlum 17 aylik olacak pt home office iş başı yapiyorum bakacak kimsemiz yok. Ise alışana kadar hem iş hem oğlumla ilgilemeyecegim. Sizce bakıcı mi bulmalıyım yoksa gündüz bebek bakimevine mi götürmeliyim?
bhrcpt Dogubebekanasi Güvenilir bir kreşe verirdim. Çünkü kreşlerin adı var adı kirlensin istemezler daha özenli olurlar tabi bu dediğim gerçekten iyi bir yerse. Diğer türlü şahıs olduğu işin bana güvenli gelmiyor 🤷🏻♀️
Dmt-01 Dogubebekanasi bende işe başlicam ücretsizizindeyim bakıcı mı kreş mi kararsızım daha dokuz aylık yaşını geçsin öyle işe başlicam düşüncem iki yaşına girene kadar bakıcı iki yaşına girincede kreş yönünde bakalım zaman ne gösterecek iki yaş öncesi alan kreş olursa önceliğim kreş olur ama
Arasannesi Dogubebekanasi kreş her açıdan daha ıyı cocuk hem sosyalleşir hem gun boyu egıtıcı etkınlıkler yapar kendı yas grubuyla oynama sansı olur.ama bakıcı hem kendınden yaşça epeyı buyuk sadece yemegını tuvaletını bakımını yapan ıkı oyuncakla oynatam bırı olacak cocuk hem sıkılır hem zamanla sosyallesemedıgı ıcın kendı yas grubu ıcerısıne gırdıgınde cesıtlı zorluklar ceker.cok yakınımda yasadıgım ve gordugum ıcın soyluyorum bakıcı işi pek ıyı olmuyor cocuk ıcın
Sergl1425 bhrcpt ilerde işe başlama gibi bi durumum olursa kreşe vermeyi düşünüyorum daha güvenli olur bnce
Dogubebekanasi Dmt-01 Bu yaş grubunu alan çok az kreş var yakinimizda 1 tane bulduk o da cocugun eline kolonya sıktı o yuzden tereddütte kaldım maalesef
Bebegimucizem Dogubebekanasi kreş tabiki bakıcı da gözünüz arkada kalır ama kreş hem güven veriyor hem de sosyalleşir diye düşünüyorum. Tabiki son karar sizin